Thursday, July 9, 2009

Sedihnya hati...

Bismillah al Rahman al Rahim....
Sedihnya hati ini hanya Allah yg tahu.
Abg...mama rindu abg.Mama rindu Hassan. Mama juga rindu Zaim. Klu d ikutkn hati ni,mama nak trbg pulang skrg jg utk jumpa kalian. Tp...tiket mhl. Mama dh check.Lbh krg rm400.Itu Airasia, klu MAS xtau la..mgkn lg mhl. Lgpn ari sabtu ni (11 julai) mama sekolah,ganti utk raya.
Ah, lambatnya masa berlalu.Aku sbnrnya xsbr tggu kdtgn bln 8.Apa lg, cuti sekolah ler...Tiket aku dah beli awal2,time promosi,so xla mhl sgt. Aku bknnya nak berkira, cuma kdg tu trasa jg ruginya bila duit sng2 je trbg tiga empat lima ratus. Bknnya apa,time rindu xtkata n tringat sgt2 pd anak2,aku mahupun hubby redah je. Beli tket on d spot. Duk jauh ni susah, time emergency case trutamanya.Dpt berita anakku dmam pn hati ni dh mjerit kerisauan,apa lg klu .... ah, x sanggupku nk bygkn. Minta djauhkan la sgl yg buruk. ok,sampai dcni saje.2be continue...
Sbnrnya aku dh xde mood nk bcrite coz td punya la pnjg ku tulis curahkan rasa hatiku dlm entry ni tp masa ku cuba edit image (nak masukkn gmbr anakku),tgh upload tu,tiba2 kuar intrnet explorer cannot display the webpage.hilang semua yg ku tulis. mgkn sbb aku ni x expert dlm hal ni. geram n frust gak aku..tp lega stlh apa yg trpendam dpt ku luahkan.k la,bye..

No comments:

Post a Comment